Followers

Wednesday, July 4, 2007

PenghiJraHan Ke RumAh BaRu

mmmm... bulan lepas 23/6/07 aku pindah ke umah baru kat seri serdang. Pemandangan umah aku memang menarik...yerlah depan umah ada tasik leh ah berjongging dan lepak2 kat depan tu....
kawan2 dalam umah tu semuanya baik2 ......friendly, cuma aku jer tak pandai lagi nak bergaul tapi selepas 2 minggu di umah tu...huyoo best ah..aku dah mula mengenali mereka semua...macam2 karenah dan telatah..apapun kami semua bersatu hati walaupun dalam umah tu ada 12 orang....

bab memasak memang ada yg pakar...huyoo sedap2 pulak tu...aku je tak cuba memasak lagi....oh ya sepanjang aku dok kat situ nie first time aku sambut birthday member umah aku.. JAM (nama glamour)....pada 2 JULY lalu..HAPPY BELATED BIRTHDAY JAM......

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...