Followers

Monday, October 8, 2007

Selamat Berpuasa...

eh....eh dah lama rasanya aku tak mencoret apa2 kat blog nie...almaklumlah sibuk dengan tugasan harian dan persiapan menyambut ramadhan dan raya..walaupun tinggal lagi beberapa hari lagi nak berpuasa di kesempatan yang ada nie aku nak wish Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Sepanjang bulan ramadhan nie banyaknya aku memenuhi jemputan berbuka puasa...hehehehhe. bersama teman2 umah dan teman2 blaja dulu..untuk tatapan rakan2 semua kat sini aku ada lampirankan foto2 yang indah2 dan cun2....hehhehehhehe....nanti klu ada lagi aku akan upload...hehheheh

BERBUKA BERSAMA TEMAN UMAH


BERBUKA BERSAMA TEMAN KUSTEM


No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...