Followers

Wednesday, February 6, 2008

Esok Raya. Cina

esok dah raya cina..aku pun cuti...tapi kat office nie mcm kami pulak yang sambut semua senyap je takda sapa dah.....yg ada pun 2,3 kerat je...mengalahkan orang cina beraya...hehhehehehhehe....tapi biasalah cuti2 nie ramai yang nak balik kmpung, nak cuti2 malaysia....aku cm biasa mengambil kesempatan yg ada nie nak balik umah aku kat penang....aku tak dapat ah nak sertai member2 yg lain ke umah zul...majlis umah dia 9hb nie....apapun aku ucapkan selamat pengantin baru..

Semoga dimurahkan rezeki dan berkekalan hingga ke akhir hayat...

Aku mcm nie lah tak tahu bila nak mkn nasi minyak aku sendiri....heheheh..orang kata jodoh tak sampai lagi...so mcm nielah aku jadinya....takpalah tunggu lah ada le tu jodohnya.....yg penting berusaha, berdoa insyallah semua tu akan datang...

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...