Followers

Friday, May 22, 2009

-@Hari Nie@-

ermm..harinie aku masuk office cam biasa..
well update keje2 yg patut dah 2 hari tak masuk off
bincang2 dgn boss
jmpa hus amik barang
smbang2 dgn dia..gie mkn
lama tak sembang almaklumlah ex-housemate aku nie dah kwin
alhamdulilah ada berita gmbira dri dia
aku tumpang seronok...heheheh
dia ada puji gak aku nie kurus skit...
(berkat usaha)hehhehe...

apa lagi ek ooo..aku cari coding simulation
utk load balancing aku....
bosan tak jmpa...cari template baru utk blog
sambil2 buat keje chat plak dgn MR. S
ermm dah 5.30
nak gie joging tapi mcm tak gie je..
ada hal pulak ptg nie..
takpa2 esok aku gie joging dgn roomate aku

ermm...apa lagi ek?
takpalah lastly aku nak update satu pic le....
cup cake dah tmpah dgn kak ila
ini cth je...
klu nak tgk yg dah siap
tunggu ek..
lepas 30 mei....aku publish..baek punya...
oklah dah lewat chow dulu....

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...