Followers

Thursday, February 18, 2010

Blog Updates

Ermm rasanya sudah lama aku tak update blog nie...Sejak2 kahwin nie tak byk story aku nak citer....ermm kenapa ek?hehhehe..maybe takda byk sngat aktiviti kot nak diceritakan...well life aku skrg alhamdulilah makin bahagia dan tenang...setenang air dilautan....moga ketenangan ini berkekalan selamanya....well aku baru je balik dari honeymoon di cameron....it was a wonderful honeymoon...cameron mmg byk giler perubahan....tak sama mcm 2 thn lepas aku ke sana....well kali nie pun takda lah sejuk sangat mcm dulu...cuaca biasa2 jer...gmbar tak sempat lagi nak upload sbb tertinggal di umah dalam laptop satu lagi....

bercakap pasal honeymoon....what was so sweet for my honeymoon, is my hubby bagi hadiah sepohon bunga rose....sukanya...dia kata dari bagi bunga sekuntum baik bagi sepohon pokok....boleh jaga sampai bila2...insyallah abg, sayang akan jaganya....katanya this present bukan tuk valentimes tapi for honeymoon memory.....aku pun ada gak buy from him something....cactus....hehehe...

aku bersyukur kerana dikurniakan suami sepertinya...yg memahami and so romantik....I Love U Abe....


No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...