Followers

Friday, July 22, 2011

Sedih....Demotive...broken heart....mcm2 lah

 
well pagi nie a bit rasa sa, demotivate, ntah2le mcm2 perasaan ada....tak tahu mcm mana nak gambarkan....berbau mcm2 perasaan..get a bad news...aku harus redha...mungkin ini ketentuannya...ada hikmat di sebaliknya...

Namun bila fikir difikir balik mcm tak adil....tak sepatutnya jadi begitu....totally damage everthing....broken heartlah lebih kurang...sampai aku sarapan harinie...amik bihun + telur puyuh + telur ayam.....giler byk telur aku mkn....xperasan yg aku mkn tu benda yg sama rasanya.....ingat aku amik kerang...aduyai....

Namun apa yg terjadi aku selalu ingat kata2 hikmah nie:-
"KADANG-KADANG ALLAH HILANGKAN SEKEJAP MATAHARI, ALLAH GANTIKAN PULA DENGAN GURUH, KILAT & PETIR, PUAS KITA MENCARI, MANA MATAHARI KITA, TAPI RUPA-RUPANYA, ALLAH NAK BERI KITA PELANGI YANG INDAH..."
 
kan cantik pelangi tu bila jarang2 sekali dia muncul....

So mulai dari skrg....life must go on....whatever happen....insyallah akan ada pelangi yg menerangi hidup ini nanti...be strong....

"Sesungguhnya Allah takkan menganiaya umatNya...hanya Dia yang lebih tau apa yang terbaik untuk umat manusia..."

1 comment:

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...