Followers

Thursday, October 6, 2011

GiGi



Bercakap pasal gigi...aduhai takutnya aku....Terutamanya nak jmpa dentist...Tak suka...Aku klu ckp pasal gigi klu boleh taknak dengar....sbb aku takut sgt nak jmpa dentist or buat any treatment dgn diorang....Dulu masa umur aku 7-17...gigi aku dijaga baik oleh diorang....sebulan skali aku selalu kena gie checkup...sampai aku naik fobia bila dgar bunyi grrrrrrrrr....pada mesin yg digunakan utk korek gigi tu sebelum gigi ditampal..


So selama lebih 12 tahun, harinie buat pertama kalinya aku akan berjumpa dgn dentist ...sbb aku sakit gigi sangat...rasa malu pun ada...sebb gigi aku byk yg dah rosak...harap2 dr ok....huhuhuhu...well dari semalam dok fkir ..rasa nak demam pun ada nak jmpa dentist nie....isk2 penakutnya aku nie...nie pun en.hubby dah bising suruh jmpa dentist...aku kuatkan semangat nak gie jmpa...hehehehehe..semoga semuanya selamat ptg nie

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...