Followers

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda

Walaupun dah lama tak bersiaran, hari nie aku kembali dgn semangat mengaum setelah HARIMAU MUDA telah berjaya mengalahkan sang garuda. Mcm mana aku boleh terjebak tgk bola...kat umah hanya ada satu tv so bila suami dah kuasai tv aku kenalah ikut sama....Sampai farisya tgk je aku dgn hubby menjerit bila Malaysia menjaringkan gol..lepas tu dia pun mula le jering gooo...gooo walaupun tak gol....siap sengih2 tgk kami...hehehe..

Mereka telah menunjukkan aksi yg menarik...Bertahan, mengasak...Aku tak pandai nak komen apa2 sebab aku pun baru je dok layan bola semalam...apapun tahniah Malaysia...tahniah Harimau Muda....mesti diorang balik dgn pesawat khas yg menanti...:)



Sepakan penalti dari badrul yg membuahkan hasil...tahniah badrul dan fahmi yg berjaya menyelamatkan pintu gol malaysia

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...