Followers

Monday, April 13, 2009

-@Cuti2 sabtu, Ahad@-

ermm..cuti2 minggu nie aku byk berjalan & shopping...sampai lenguh2 kaki aku nie haa...iyolah dah lama tak gie shoping kat jln TAR...ermm dgn sesak org ramai...biasalah hari sabtu ada pasar, ditambah dgn keriuhan sana sini...mmg happening le jln TAR tu tiap2 minggu....minggu nie aku ke sana bertujuan nak cari something special...well nak cari benda nie bukan sng....habis segala jenis kedai yg berkaitan aku masuk...penat giler...last2 buat pilihan beli kat JAKEL je...tapi harga pulak lebih budget...tapi nasib baik alhamdulilah dapat seorg promoter yg pandai....boleh downkan harga lagi..

Dari taknak beli barang tu....sampai boleh tergoda nak beli...ermmm thanks le akak ek...pandai pulak dia pujuk2 ...mesti terfikir kan nak beli apa....takpalah klu dah masuk JAKEL tu mestilah nak beli kain kan...tapi kain apa ek...hehhehee...hanya mereka yg tahu sahaja.....

Lepas shoping kat jalan TAR...aku ke destinasi seterusnya....destinasi apa? destinasi cinta ke? hehhehehe.....takdalah destinasi mencari barang2 lain pulak le.....tapi tak jmpa barang yg nak dicari tu...tapi takpalah nak buat mcm mana kan....next time ada lagi....ermm mmg satu hari punya jalan le sabtu tu...sampai tak sempat nak beli baju kelawar pesanan adik aku...

ermm disebabkan hari sabtu aku dah penat giler..hari ahad aku dok umah je...layan tv & tido dari siang sampai malam...tgk ABPBH dgn ulangan AF dgn geng2 umah...layan je apa yg ada...
huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...