Followers

Friday, April 3, 2009

-@dah lama tak menulis@-

nampaknya dah lama aku tak menulis blog selepas je birthday aku...al maklumlah sibuk dgn setup testing + training...penat gile...erm harinie teacher bagi habis training awal so apa lagi.. kami semua habis awal...lepak2 kejap kat opis nie sambil dgar2 lagu yg aku download...hahahhaha...

dalam tgh dok download2 lagu...berkenan kat satu lagu dari irwanshah tajuk dia camelia...lagu slow motion gitu...layanzzz je ah...

mlm nie aku nak balik kg, balik s.p. Ada hal family skit. huhhuh...mesti u oll tertanya2 kan..adalah..hehehhe...klu tak tertanya pun takpalah.. :( aku je perasan ....ahhahhhahaha..rindu jugak lama tak balik kg nie...rindu kat family2 aku expecially ayah. miss u so much dad. Biasalah anak manja ayah...

bosan pulak skrg ..nak buat apa ek...nak edit2 gambar le kejap..hehe..inilah hasilnya..tak cantik tapi bosan punya pasal aku layan je..



Nie lah gmbar kenangan 7283, ada yg masih menghuni , ada yg dah kawin...kami yg bujang nielah masih penunggu setia. tapi takpalah insyallah ada jodoh untuk semua penghuni nie. Tunggu jelah kad jemputan ...hehheheeh...


No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...