Followers

Tuesday, August 18, 2009

Selsema + Batuk

ermm...lamanya pulak nak menaip kat sini...almaklumlah aku nie baru je baik dari demam...nie pun ada baki2 batuk + selsema...tapi jgn takut aku alhamdulilah bebas H1N1....klu tak takkan le sempat aku nak berblogging kan...sebut pasal H1n1....ramai yg dah bimbang....almaklumlah kes nie dari sehari ke sehari semakin bertambah bilangan kematiannya...aku pun ngeri jadinya...nak kuar mana2 skrg kena pakai mask..nie pun bos aku dah nasihatkan aku balik ke umah...rehat kat umah....tak yah datang keje...wah bestnya dapat boss mcm nie...

ermm housemate aku yg jaga pusat kawalan h1n1 pun sibuk skrg...sian dia...tapi takpalah berkorban utk negara...chaiyok2...

keje skrg dah ok skit tak sibuk sgt cuma sbuk2 dok study ccna..yerlah nak amik exam tuu..tak lulus nanti kena tunjuk surat tunjuk sebab..study balik mcm dulu2 heheh..chaiyok2...usaha tangga kejayaan...chaiyok2..

ermm petang esok aku nak balik kg...doakan aku selamat pergi + selamat sampai yer....



post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...