Followers

Wednesday, March 24, 2010

Sudah Meningkat Usiaku

wah harinie dah 24 Mac 2010....2 hari lalu aku telah dilahirkan pada 22 mac 19??..Kini genaplah umur ku ......dah smakin tua aku kini...Namun aku bersyukur kehadrat Ilahi masih dipanjangkan usia ku....Masih di izinkan tuhan utk melihat dunia ini dan terus menunaikan kewajipan kepadaNYA. Aku bersyukur kerana tahun ini merupakan hari kelahiran ku yg paling bermakna....22 March 2010....aku kini seorang isteri kepada insan yg paling aku sayangi - Mohd sayuti.....&alhamdulilah dan kini aku telah hamil 7 minggu anak sulung ku....Semuanya berlaku dalam sekelip mata sahaja....tahun lepas 22 March 2009 aku masih lagi single dan baru mula2 nak couple...hehehehehe dan skrg....inilah yg dinamakan jodoh...

Walaupun sambutan hari lahirku kali nie tidak semeriah mana namun aku bersyukur kerana suami ku masih lagi mengingati tarikh inie....terima kasih sayang....I LOVE U

1 comment:

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...