Followers

Monday, January 3, 2011

1st day

Hari nie merupakan 1st day aku mula bekerja dalam tahun nie, 2011 selepas tahun lepas 2 bulan aku cuti bersalin. ....Well biasalah bangun pagi agak malas namun aku gagahkan jua ...hehehe..yelah biasanya lepas subuh aku sempat melelapkan mata seketika...lepas tu baru mulakan keje2 umah...tapi mulai harinie lepas subuh byk benda yg aku perlu lakukan...siapkan sarapan, siapkan farisya dan mcm2 hal lagi...hehehe biasalah tugas seorang isteri...

Harinie juga merupakan hari pertama aku tinggalkan farisya kat umah pengasuh dia..Ibu za...Hope everything will be fine...ermm aku pun dah mula rasa rindu kat dia...yelah tak pernah tinggalkan dia..Isk dulu masa takda anak takda le rasa mcm nie kan..bila dah ada anak nie lain mcm rasanya...tak senang duduk memikirkan nya...nie baru sejam aku letak dia kat sana....Itulah naluri seorang ibu...Rasa mcm tak sabar plak nak balik ...hehehhe..sebelum hantar tadi mcm2 aku dok berbual dgn dia..seolah2 dia faham dan tahu agaknya..dok uh ah uh ah....walaupun aku tak faham bahasanya...

Oklah kita story lain kali...nak mula buat keje apa yg patut...yelah dah dua bulan tinggal...mcm2 le yg dah tertinggal nie...



2 comments:

  1. rindu yer..t lepas kije cpt2 kelik ek..

    ReplyDelete
  2. mmg pun lepas keje terus kelik ah...dok sabar rasanya

    ReplyDelete

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...