Followers

Wednesday, March 23, 2011

Berhabuk sudah....

Ermm dah 2 minggu lebih blog nie bersarang, berhabuk....almaklumlah mcm2 benda dah jadi sepanjang masa tu....well 2 minggu lepas aku balik s.p...Dah lama tak balik sana sejak aku habis pantang haritu....Grandpa farisya rindu sgt kat dia....4 hari we all kat sana...sempat jgak aku gie kenduri my friends, fariza...night wedding....

Dalam dok2 holiday tu leh plak aku jatuh sakit....Demam seminggu....MC seminggu....demam sampai 40'c....tak pernah2 dalam hidup aku...then naik plak bintik2 merah kat badan aku....check2 dr suspect denggi...patlet aku jatuh......so aku dinasihatkan byk minum air dan berehat.....Aku & hubby...dua2 kena...Alhamdulilah our princess takda apa2....Apapun sakit itu kan penghapus segala dosa...

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...