Followers

Tuesday, January 12, 2010

Apa Birthday Gift Paling Sesuai Buat Husband???


Bila dah baca tajuk...aku dah jadi blur...apalah birthday gift pertama yg aku nak kasi kat suami aku nie....almaklumlah nielah kali pertama aku sambut birthday my hubby nie...yelah tahun lepas wish je sbb baru kenal kan...so takda hadiah pun takpa...smpat kasi sepotong kek secret receipe je...tahun nie takkan nak kasi sepotong kek je kan....ermm aku tak tahu nak beli hadiah apa....nak celebrate mcm mana....smlam dia dah berbunyi dah....saja nak ingatkan aku....sayang..28 nie birthday abg...aku buat tak tahu je....huhuhuuhuu..buat2 mcm tak tahu...So klu boleh nak tanya pendapat kawan2 semua kot2 ada cadangan....hehhehehhe



No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...