Followers

Tuesday, January 5, 2010

Majlis Bersejarah Part 1

Seperti yg korang tahu ...aku telah selamat diijabkabulkan. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih yg tidak terhingga kepada kedua ibu bapaku dan semua yg terlibat dalam menjayakan majlis nie...

Pada tepat jam 5.30 petang 19/12/2009 bersamaan dengan 2 Muharram 1431H, dengan sekali lafaz alhamdulillah aku telah menjadi isteri yg sah kepada Mr. S, Mohd Sayuti bin Deris. Syukur kehadrat Ilahi atas segala kurniaannya. Kehidupan aku & status aku berubah kepada seorang isteri.

Esoknya pulak aku + Mr.S disandingkan di rumah aku di Sg Petani pada jam 1.30 petang. Rombongan dia sampai mmg ramai dalam 50 org...Dengar je paluan kompang hatiku aku nie....berdebar giler...almaklumlah pertama kali dalam hidup nie...dan ianya skali seumur hidup....mcm2 rasa pun ada.....hahahhaa....

Alhamdulilah ramai jgak tetamu yg datang....Pada sahabat2 ku yg datang tu...terima kasih diucapkan ....maaf le tak dapat nak melayan sembang sangat....Harap semua tak berkecik hati...Thanks a lot.....
















No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...