Followers

Monday, January 4, 2010

Bertemu Kembali 2010

ermm...rasanya dah lama kita tidak bersua...yerlah hampir sebulan aku cuti...hehehe...cuti kawin...menguruskan mana yg patut...tapi tulah dalam dok cuti lama tu honeymoon pun tak sempat lagi....

Di kesempatan ini ..aku ingin mengucapkan selamat tahun baru 2010...rasanya tak terlewat lagi kan....ermm mesti mcm2 azam dah tercatit kat diari korang kan...mcm aku jgak...semoga azam tahun nie akan tercapai seperti azam aku masa 2009.....azam nak mendirikan rumah tangga tercapai....alhamdulilah..rasanya nanti lah aku story kat korang sepanjang majlis aku dan mcm2 lagi ....apapun utk tatapan semua aku akan upload kan gmbar sekitar majlis pernikahan aku.....







2 comments:

  1. selamat pengaten baru yante dan suami... sorry sbb k.sue x dpt dtg ... cuaca x elok sgt ujung2 tahun ni ...kitorg sndiri pon penah stranded kat tmn perumahan sndiri sbb air naik huhuhu...

    anyway, moga bahagia higga ke akhir hayat... dan dpt bby comey2!

    ReplyDelete

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...