Followers

Friday, October 9, 2009

Misi 10-11 Oktober 2009

Hari nie hari jumaat so last hari kita bekerja dalam minggu nie....Ptg nie aku ada misi yg perlu diselesaikan minggu nie...Kiranya minggu nie + minggu depan merupakan hari paling sibuk buat aku + Mr.S...byk urusan urgent yg terpaksa diselesaikan...ermm buat sementara waktu nie biarlah aku rahsiakan dulu...pada yg tahu tu rahsiakan dulu tau....heheeh...

Ptg nie aku akan balik ke sg petani....naik bus...badan penat nak drive so klu naik bus leh le tido2...relak2 sikit...sebelum balik kg aku kena siapkan apa2 yg patut...hari isnin nie aku dijemput utk bagi talk...aduhai...nie dok sibuk siapkan presentation slide...poning pala den...ntah apa2 le aku nie...mengenangkan talk nie gugup aku rasa...dah le tak pernah kasi talk...setakat mengajar informal adalah..aku tak tahu le mcm mana nak hadapi...takut le pulak...pendengar2 aku tu pulak semua org IT...layankan aje...

Walaupun sibuk nak buat keje2 nie semua....aku still kena happy..tak leh tension2 kan...lagi tension, lagi kusut tak dapat le kita nak selesaikan keje kan...apapun hidup mesti mau happy...senyum sokmo

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...