Followers

Saturday, October 3, 2009

Berita Mengejutkan

Salam...minggu nie merupakan minggu yg agak sibuk bagi aku...menghabiskan masa dgn kawan aku yg nak berangkat ke u.k...sampai tak sempat nak sembang2 dgn kawan2 umah ...then hari jumaat & sabtu..adikku konvo di PICC..

Namun berita yg mengejutkan aku ialah kematian suami sepupu aku di kuantan...kematian mengejut semasa memandu...syukur alhamdulilah sepupu aku dan anak2 dia tak panik dan dapat mengawal keadaan semasa tu...Aku terima berita dalam kul 12 lebih....setelah berbincang bersama Mr.s dan ayah, aku decide utk gie ke kuantan....

Sampai di sana..aku sayu melihat anak2nya yg hilang arah tuju....tambah2 kembar angah + achik...kembar adik + kakak alhamdulilah dapat mengawal setelah kehadiran aku.....aku melayan karenah mereka berdua utk menghilangkan rasa kesedihan...Aku berdoa agar angah (sepupu aku) tabah menghadapi segala dugaan yg datang....Hidup harus diteruskan ..

Namun part yg sebab bagi aku apabila kembar adik dan akak bagitau aku yg sehari sebelum tu diorang ada mimpi yang abah mereka berpesan "biarlah abh pergi jauh2..adik + kakak jaga diri dan blajar rajin-rajin tau.." dan diorang juga kata " tahun depan raya adik + kakak gie kubur arwah abah pagi-pagi raya"...Ya Allah sebaknya rasa di hati bila mendengar semua tuu...Menangis tak dapat nak tahan....

Samalah2 berdoa agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 beriman..

Al-Fatihah...

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...