Followers

Monday, October 26, 2009

Siap Bershoping Sakan

Emmm...huhuu ponatnya hari nie..Yelah 2 hari penuh dengan aktiviti shopping...Mesti korang tahu kan aku ke mana...nilai ....dari pkul 11 pagi - 8 mlm baru kami gerak balik....Ponat...Habis semua kedai persiapan perkahwinan kami berdoa masuk.....Ntah berapa kedai kitaorang masuk....Adalah dalam 11-12 kedai ..Sampai kaki aku + Mr.S sakit tuuu...kehulur kehilir..hahahha...Yelah aku dgn Mr.s nie suka survey...suka tgk2 barang2 mana yg bersesuainya....Pada mmber2 aku yg nak kahwin tu datang le ke nilai shopping...berbaloi2 byk kedai tgh buat sale skrg nie..Aku leh rekemenkan kedai mana2 yg bersesuaian...Aku pun tak sempat nak bergmbar apa2....hehehehheeh....

Sale kat VR....(gmbr ihsan google)

Ada satu couple tu mcm aku gak....Setiap kedai aku masuk dia pun ada...apapun mmg meriah le...yerlah masing2 nak buat persiapan kan..hehehe...ada yg aku tgk dok berkira2 , dok discuss baru nak pilih tema...ada yg baru nak fkir nak beli apa....mcm2 karenah bakal pengantin...

Pada hari ahad pulak aku ke mydin beli persiapan goodies2 yg lain...kat sana pun ramai org....Ingatkan kami paling awal...ada lagi org yg awal sampai...Stock yg aku nak semuanya dah nak habis..Aduhai..Dekat 4 jam jgak kami di sana..Mr.S sempat plak jmpa dgn kawan sekolah dia...kebetulan kerja kat mydin....

Mydin USJ

Apapun mmg 2 hari yg memenatkan..lepas nie petang nie nak gie pejabat kadi..uruskan mana yg patut...then nak hantar permohonan nikah aku kat ayah aku laks....Then nak gie tgk barang Mr.s yg ditempah plak...Dah mulalah sesi sibuk aku...Tunggu kad sampai laks nie...hehehe..



post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...