Followers

Thursday, October 22, 2009

Seisi Rehatkan Minda

Dah lama aku & kawan2 umah tak spend time together...So smlam kitaorng decide gie tgk papadom kat alamanda....Aku dah tmpah tiket dari hari isnin lagi....Kami berempat + Mr. S dan Pak Tam....Well lepas maghrib kami dah gerak ke Alamanda...Sementara nak tunggu kak uji + aida sampai aku gie lepaskan tension dgn melalak kat karaoke box...Dah lama rasanya aku tak karok...Smlm aku dan Mr.S sempat layan 6 lagu..Melalak tak ingat...Azie + Pak tam datang join kami gak dan smpat le nyayi 2 lagu.....Tekak pun dah sakit pg nie..hehehehe...

Lepas karok aku smpat bergmbar dgn Mr.S ...hehehhe...saja2 dok amik gmbar mana tau kot2 leh masukkan dlam bunting perkahwinan nanti...tapi mcm tak jadi je..tak cun laks gmbar2 tu..kenalah gie amik gmbar skali lagi....hehehhehe





Well citer papadom mmg touching + menarik...Dari 5 bintang aku kasi 4 1/2 bintang...Pengorbanan seorang ayah terhadap anak dia...Sedih tu ....teringat abah kat umah..byk sangat pergorbanan dia kat aku...Sampai sakit pun taknak kasi tau aku takut aku risau...Aku smpat nangis part dia buat assigment citer balik pengorbanan papa saodom....Rasa rindu pulak kat abah ...I love u abah.

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...