Followers

Monday, September 28, 2009

[[ Edisi Syawal ]]

Ermm....nampaknya ramai yg dah balik dari cuti kan...almaklumlah dah cuti seminggu kan...aku pun sama nie...hari nie first day aku keje setelah hampir2 9 hari aku bercuti....Rasa malas nak datang keje pun ada gak....hehehhehehe...yerlah dah lama relaks kat umah kan....

Alhamdulilah tahun nie aku berkesempatan menyambut raya bersama keluarga aku....Mcam biasa raya tahun nie masih lagi di umah atok di Langkap...Tahun nie raya hanya paman tumin + seisi keluarga je balik....Paman Ahmad + Paman Ali beraya di umah mertua..manakala Bibik Miah suaminya tak dapat cuti raya...Walaupun umah tok tak berapa nak meriah tapi aku still seronok...pagi raya cam biasa klu orang jawa....embah@tok aku masak sambal pedas tempe + rendang + nasi impit...

Lepas solat hari raya..aku + family pun memulakan ekspidisi beraya....pagi2 aku akan gie beraya umh wak rose...then umah embah gemuk + embah lanang kat kg jeram...itulah aktiviti wajib aku + family setiap tahun...then aku ke umah kakak angkat ayahku....well bila jmpa dgn keluarga nie mulalah tanya aku bila nak kawin....aduhaiiii...soalan cepu mas..jawapannya aku sendiri pun tak tahu nak jawab mcm mana...insyallah takda aral melintang...tahun depan .....hahahha...tunggu je kad aku..

Tahun nie pun tak bergambar sangat...sebabnya takda mood nak bergambar ....hehehhe....oklah dah tak tahu nak story mory apa lagi....nantilah aku smbung lagi.....

:)

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...