Followers

Friday, September 4, 2009

Zaman KUSTEM

Dalam aku dok buat keje...sambil melayan facebook dgn mmber baik aku masa kat kustem...sapa lagi klu bukan niza...dah jadi cikgu skrg dia kat sarawak...aku terpandang beberapa keping gambar yg dia upload kat facebook...hehehe..malu tgk muka sendiri...muka tak mature...muka comot..alah student le katakan...huhuhuuu

Aku masa amik degree dulu kat KUSTEM....mesti korang tak tahu apa tu kustem kan...ermm Kolej Universiti Sains & Teknologi Malaysia....kat mengabang telipot , Trg...3 tahun aku kat sana..actually kustem nie dah tukar nama ke -> UMT (universiti malaysia trg)...aku ingat lagi masa tahun satu kat sini..klu pagi2 tu berebut naik bus kat asrama...almaklumlah bus tu jenis van bus bukan bas panjang tu....aduhai klu tak dapat naik bus kenalah jalan kaki ikut jalan blakang...jln blkng tu ada longkang besar...then mengadap laut...kdgkala tu ada pulak si biawak besar lalu lalang...isk2 seram..tapi tu dulu..skrg jalan dia dah ok ...

Ermm satu lagi aku kat sana nie rapat berempat...aku, zai, niza & shu...kami kemana saja bersama2...dari tahun 1-3 tak pernah pisah le...byk sangat kenangan bersama tercipta antara kami...mmg sentiasa terpahat di hati...antara kami bertiga shu dulu lah yg menamatkan zaman bujangnya...skrg dah jadi cikgu kat ampang klu tak silap lee...then terus diam sampai skrg tak dengar citer....

Zai org kedua yg kawin....baru je..well dia pun cikgu skrg kat sabah...then si niza..pun cikgu kat sarawak....jauh semuanya...semuanya dah jadi cikgu.dan niza nie masih bujang...aku je kat sini ....rindulah nak jmpa korang....balik le ke semenanjung mengajar kat sini...leh kita selalu kuar sama2...

Selain dari kami berempat....kami semua jgak baik dgn aini...aini nie budak perlis....dia tak satu kelas dgn kami...bidang pun lain..tapi baik le sbb dia mmber aku dari matrik lagi..skrg dia kat selayang...dekat pun tapi jarang sangat leh jmpa....masing2 sibuk..

Ermm..pada batch KUSTEM 2002-2005 IT-Software Enginering...kenangan bersama korang mmg best le....skrg ramai yg dah kawin...dah ada anak...dah ada master...dah jadi cikgu.namun ada jugak yg masih bujang.....masing2 dah ada kehidupan sendiri...Semoga korang semua bahagia



aku, niza, aini & shu (posing sakan)





Zai, Shu & Aku (Muka comot + budak2 hahahhaa)



Aksi selamba

post signature

2 comments:

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...