Followers

Thursday, September 3, 2009

Macam2 hal

Uihh bestnya bercuti di kg....dapat melepas rindu dgn family tercinta...then dapat jugak le berbuka bersama abah, umi + adik min...dapat jgak ushar2 bazar ramadhan di s petani...barang2 jualan di sg petani mmg murah....mana nak dapat kueh 4 rm1.00...kat kl 5 rm2.00..mmg murah le...bukan saja kueh malah air buah...air asam boi, air soya dan mcm2 iar semuanya rm1.00....mmg klu dok s.p aku tak pakai byk duit le....tapi biasalah pekan kecik mmg murah klu mahal takda sapa nak beli..

well ermm baju raya aku dah siap...tema tahun nie warna purple....satu family warna purple..kueh raya semuanya umi aku buatkan tapi adalah jugak 2,3 jenis lain yg aku order...yg lain takda apa sgt sama je...sbb tahun nie sambut raya umah atuk kat langkap..

aku sampai kl smlm ....Mr. S amik aku kat pudu...cam biasa lah kan..then terus aku ke sunway piramid uruskan hal2 berkaitan maxis broadband nie..nak terminate...dah alang2 ada kat sana aku pun berbuka di MCD...lepas selesai solat aku bergerak ke Mydin USJ nak beli apa2 yg patut al-maklumlah pindah umah baru....kena le beli barang skit...

al kisah kat Mydin nie....aku gaduh dgn Mr.S pasal parking...aduhai aku nie kalau bab2 parking nie mmg cepat angin skit...hehehhehe....gaduh ala2 manja...org tgk dalam keta mcm kami gaduh besar...then masuk dalam Mydin gaduh lagi tapi nie kes lain pulak..aduhai...gaduh je ...tapi nasib baik le dia nie jenis cepat cool....hehhe

pagi2 tadi dia ada sembang dgn aku...dia cakap lain kali jgn gie Mydin sana lagi lah...asyik gaduh jer..dah 2 kali dah gie sana asyik gaduh....Mr.S dah serik...dia malas dah nak gaduh2....hehehe....so moralnya kami maybe dah susah nak gie Mydin sana dah..sbb itu tmpat pergaduhan kami..aduhai kelakar pulak bila dok fikir2 balik....hehehehe


post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...