Followers

Monday, September 14, 2009

Cuti Hujung Minggu

Hujung minggu nie aku dan kawan2 umah menghabiskan masa shopping raya...Walaupun tak byk tapi mcm2 jugak le aku beli..Masing2 kat umah tu ada agenda masing2...kak uji dgn sibuk menjahit baju pelanggan2 dia.....Azie + specil gie cari tudung+ kemeja...Aida mencari baju raya...aku laks cari baju anak2 buah + tudung adik serta beberapa2 perkara lagi...

Erm bermula dengan hari sabtu aku kuar dgn Mr.S gie beli kat putrajaya kan ada promosi beli barangan raya secara harga borong...then tak jmpa yg berkenan aku gie pulak maideen putrajaya..dan jmpa apa yg patut....aku berbuka puasa pulak dgn azie + special...after dah berbuka + solat aku gie south city plaza laks...shoping apa yg patut...kul 9.30 mlm aku ada temujanji dgn x-bf aku...amik barang dgn dia...aduhai nasib baik aku pi dgn Mr.S....lepas jmpa dia hatiku sayu....menangis je dalam keta...Mr. S menenangkan aku...aku sedih bukan sbb ingat kisah lama cuma ingat balik apa yg mamat tu dah buat kat family aku..pedih tuuu...

Utk menghilangkan kesedihan aku...Mr.S ajak aku gie shopping laks kat jusco equine....masa tu dah pkul 9.45 mlm...nasib baik jusco tutup kul 11...layan shopping aku sambar kasut sembonia sepasang...Mr.S pulak sabar caino men sepasang utk hantaran....hehhe..nasib baik le dia ada...pengubat aku..klu tak mau aku dok nangis je....

Esok mlmnya lepas berbuka puasa dengan ketam masak cili + sayur kangkung goreng hasil masakan kak uji, aku + budak2 umah bertemankan bodyguard Mr.S aku gie shopping kat jalan tar..aduhai ramainya org...aku punyalah penat...lepas dah dicapai apa yg dikehendaki..aku pun ajak Mr.S rehat kat dalam keta sementara menunggu kawan2 aku shopping...aku tak tahu napa aku letih mlm tu...maybe penat kot....hehehhee...




Inilah hasil yg aku dapat...2 hari shopping...yg dalam bungkusan tu utk 4 org anak buah Mr.S..2 baju budak2 utk anak buah aku...Tudung utk adik kesayangan aku...Kain tu utk my beloved father..hehe


post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...