Followers

Wednesday, September 9, 2009

09.09.09


Erm...harinie dah 09.09.09 dalam sedar tak sedar....tarikh nie pagi2 lagi dah jem dari Puchong intan sampai ke sri kembangan....sebab paip kat petronas tu bocor....aduhai...habis semua org aku call...aufa, syamil, azie yg lalu jlan tu...aduhai sian azie ikut jalan alternatif ke sri kembangan pun jem...aku lagilah ikut jalan jauh...jem skit gak sbb ada accident...penunggang moto mati di tempat kejadian...

Harinie mmg jem semalaysia....sampai office pun kul 10.00 pagi...nie pun baru lepas baca email dan buat apa2 yg patut pagi2 nie....isk2 mcm2 hal...ermmm aku tak sempat nak letak entry pada 09.09.09 pada jam 09.09 almaklumlah lewat harinie....hehehhe..

Pada blogger2 yg sambut hari lahir harinie aku ucapakn "SELAMAT HARI LAHIR" dan pada yg menyambut ulangtahun perkawinan "SELAMAT ULANGTAHUN"....mmg cun le tarikh nie...aku rasa klu bukan blan puasa dan tak jatuh pada hari khamis mesti ramai yg nak adakan majlis perkahwinan..alah2 macam dulu 08.08.08 ...tak silap aku ada 2.3 org kawan2 aku yg buat majlis tarikh tu...

Apapun tarikhnya...setiap kita pasti akan ada kenangan ....pasti ada detik yg membuatkan kita tersedar...detik yg membuatkan kita ingin ulangi tarikh tersebut....ada pahit, manis di dalamnya...yg penting hanya kita yg tahu hanya kita yg mengetahuinya....



post signature

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. yanti, sy nak letak banner iklan kat blog nie boleh? http://pinbaju-online.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...