Followers

Wednesday, September 16, 2009

Selamat Hari Raya

isskk tak sabar nak tunggu esok....esok aku dah nak balik sg. petani...aku balik konvoi dengan k.uji..tak sabarnya nak tunggu esok...rasa mcm lambat pulak masa berlalu...harinie last aku berbuka puasa dgn Mr.S....hehehe aku akan tinggalkan dia selama 2 minggu...tak dapek nak beraya bersama sbb belum jadi suami isteri lagi...tunggu ek...

Malam nie aku nak kena gie amik baju dobby..kemas mana yg patut..kumpulkan semua kuih raya, kerepek, souvenier raya semua satu tmapt.....tak pasal2 tertinggal ...ermm tak best lah kan klu dah tertinggal...

Oh ya sebelum balik kena service keta dulu...korang semua dah servis? check mana yg patut..pagi tadi Mr.S dah check keta aku...bateri, minyak hitam, semuanya dah selesai...cuma tunggu petang nie nak cuci keta & isi tayar angin keta dan jgn lupa tayar spare pun kena isi angin tau..Check tgk sama ada wiper korang berfungsi ke tak....mana tau kot2 dalam perjalanan nanti tak elok pulak ...nahas tau tambah2 klu hujan lebat...

Oklah di kesempatan yg ada ini...

  1. Buat yg tersayang bonda + ayahanda....anakanda mohon seribu kemaafan..Halalkan segala mkn minum anakanda...Tunggu ek kepulangan anakanda...
  2. aku ingin memohon SeriBu Kemaaafan pada semua follower, blogger2 dan sapa sahaja yg mengikuti blogku ini....Andai Ada Salah Dan Silap Sepanjang aku dok berkarya Nie...
  3. Pada Member2 blaja, kerja, umah aku mohon seribu kemaafan andai ada terkasar bahasa, terlanjur perbuatan.Halalkan Segala Makan Minum aku ek
  4. Pada yg memandu Hati-Hati di Jalan raya tau...Ingatlah Orang tersayang....
  5. Pada yg tersayang...Mr.S ...maafkan segala kesalahan tunangmu ini andai ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita yg singkat nie...Halalkan segalanya....terima kasih sebb menerima diriku ini seadanya...Semoga jodoh kita berpanjangan...Ermm..hati2 balik kg...Love u alwayz...hehhe
SELaMat HaRi RayA ...Maaf Zahir Batin...

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...