Followers

Tuesday, September 15, 2009

Lagu Hari Raya Paling Korang Suka

Dari semalam sampai harinie aku dok dgr radio tajuk perbualan depa ialah " Lagu Hari Raya Paling Korang Suka / ada Kenangan dengan Lagu tu"..Tadi pagi sambil drive keta..mcm2 citer disebalik lagu raya nie...Ada mcm2 citer disebaliknya...So aku pun saja2 le nak upkan topik blog aku kali nie dengan title nie..well mesti blogger2 semua pun ada lagu kenangan masing2 kan..tadi pagi sempat aku dengar kat Hot FM tu..akak tu lagu kenangan dia ialah Pulanglah nyanyian Aishah..katanya lagu tu ditujukan kepada x-bf dia dulu...study kat luar negara tunggu balik tapi smpai skrg tak balik2...so dia pun kawin dengan org lain....hehehhehe..

Mcm aku...ada gak dua tiga lagu-lagu raya nie yg byk kenangan tapi aku dah malas dah nak ingat semua tuu...tapi bila dengar ada je kenangan..tapi ada satu lagu tu aku nak tujukkan pada Mr.s...hehhe lagu "dayangku intan-Senandung Raya Untukmu"..





Ku senandungkan lagu untuk mu yang jauh di mata
Daku kirimkan kasih di angin lalu
Semoga kan hilang rasa rindu
Hilang pilu resah di kalbu

Maafkan daku kerana tak dapat bersama mu sayang
Di hari raya hari yang bahagia
Kerana tugas pada negara - ( tak dpt rya skali sbb lom kawen-rya dgn mak bapak aku dulu)
Dan semoga kekal sejahtera

Ku harap dikau gembira
Oh di samping ayah serta bonda
Untuk keluarga tercinta
Ku ucapkan Selamat Hari Raya

Dengarlah sayang aku hulur pengganti diriku
Semoga kau akan terhibur selalu
Di dalam suasana hari raya
Terimalah dengan rasa bangga

Korang pulak mesti ada lagu2 tersendiri yg membawa kenangan buat diri sendiri kan...apapun kenangan tetap kenangan...jadikan ia sejarah dalam hidup kita...Semua tu byk mengajar kita rencah dalam kehidupan masing2..

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...