Followers

Tuesday, September 8, 2009

Proses pemindahan

Aduhai..penatnya aku minggu lepas....almaklumlah minggu lepas minggu prosee pemindahan aku ke umah baru...Dari sri serdang aku, azie, aida & k.uji pindah ke equine....mlm jumaat tu mmg penat giler..tapi yg paling penat Mr.S & kawan dia Lan..yelah diorang kena angkat 3 almari dgn menaiki renjer ulang alik pulak tuu...3 trip....sian diorng...ermm thanks sayangku mr.S....

Hari sabtu pulak aku & yg lain angkat mana2 yg lebih yg belum diangkut..umah baru kami nie pangsapuri jer..oklah umah dia siap dgn marmar....aku stay single sorang2 ....ermm komuniti umah nie pun ok...harap semuanya ok....

Ermm esoknya sambung kemas umah pulak...aduhai slagi tak kemas selagi tu le kena terus menyusun + menyusun...erm well hari ahad nie ada satu peristiwa terjadi...moto LC kesayangan Mr.S hilang kat bungalow depan office dia....sian dia kehulur kehilir mencari moto dia mlm tuu...aku pulak rasa serba salah..almaklumlah dia sibuk dok bantu aku pasang rill & mcm2 kat umah baru moto dia pulak hilang...tapi satu je aku respect dia....dia leh relaks...leh cool...katanya ada rezeki insyallah jmpa..kalu takda nak buat mcm mana redha dengan apa yg terjadi..mungkin ada hikmah disebalik kejadian tuuu.... isk2 kalu aku mau meracau kejap hilang benda yg kita sayang....

Klu korang yg ada kat area cyberjaya...ternampak moto LC plat WQC 5809 ...warna hijau lumut bagitau ekk..

ermm harinie penat skit..smlam dapat sofa + meja makan dari tuan rumah...so apa lagi kenalah sambung kemas .....ermm oklah takdalah nmpk umah tu kosong kan...hehehe..

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...