Followers

Friday, June 4, 2010

Lagenda Budak Setan

Semalam bosan & nak release tension...aku, hubby + kawan2 lama 7283....kak uji +june gie melayan LBS kat IOI mall....well mcam mana aku nak citer psal citer nie ek..Bolehlah cuma takda klimak sangat le....dengan gmbar yg bergoyang...aku tak pasti samaada yg menyebabkan goyang tu disebabkan oleh filem tu.....the screen itself atau dari pancaran ke screen (ermm prejector) kot....dah tahu mcm nie....aku dah taknak le gie IOI mall tgk wayang....dengan screennya yg agak lebar jadi mcm tak best nak tgk....

Citer pasal LBS...macam aku cakap tadi klimaks dia takda sangat...time org sedih ada jgak yg nak gelak2...ermmm aku sempat menangis sbb sedih masa tgk ayu nak bersalin...rasa mcm aku plak nak bersalin..rasa sakitnya tu aku yg tanggung...takut pun ada rasa nak bersalin...Ya ALLAH kau permudahkanlah aku nanti...amin..

well maybe pandangan aku lain dengan korang....apa kata korang sendiri layan citer nie....hehehee

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...