Followers

Friday, November 6, 2009

Al-Kisah Rambut

hehe...ini bukan iklan syampoo @ gel rambut....Ini kes semalam....bila ingat balik...aku rasa kelakor pun ada....hehehe...smlm aku & Mr.S gie mkn pizza...Lepas tu aku bgitau dia yg aku nak gie sri serdang...nak gie tgk salon...nak survey2 harga nak buat body spa....Lepas dah survey2...aku terperasan yg kedai gunting rambut yg aku slalu gunting tu masih buka...rasa mcm nak potong rambut jer....ermm so aku pun gie lah ptong rambut..dan siap potong aku minta dia cucikan sekali...yelah nak merasa rambut dicuci dan urut2 kepala....tetiba si amoi nie dok pjuk2 Mr.S cuci rambut ...so apa lagi Mr.S pun setuju...lepas dah cuci tu..dia mintak le si amoi nie potong sikit kasi nipis...nak dijadikan cerita potongan dia tak menjadi...Mr.S senyap je...tak marah2 cuma nampak le bengang skit muka dia...korang mesti nak tgk hasil rambut dia kan...alah ginie korang tgk ah pic tu...aku punyalah gelak dari naik keta sampai ke umah...hehehehhe

Ermm...kebetulan kat umah sewa aku ada lah kedai gunting rambut mamak nie....tak tutup lagi....dia dengan bengangnya telah gie kedai mamak dan kemaskini kan balik rambut dia..ptong belah tepi...aku pun tunggu nak tgk hasilnya.....dia cakap tunggu besok dia buat stail rambut baru...Pagi nie aku tgk rambut baru dia...ala2 iklan gel plak....Masih terpacak lagi? hehehehhe.....mmg terpacak dan tinggi ah rambut dia....dia kata versi muda...heheh





p/s: muda sikit ah....bergaya dgn rayban baru beli...hehhehe

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...