Followers

Friday, November 13, 2009

EoE Online dot com

ermm...korang ingat tak entry aku baru nie pasal aku gie melaka dgn syakirin...Well bila dah bawak nikon d90 apa lagi takkan nak diamkan diri kan..so aku pun puaslah bergmbar....lepas dah puas bergmbar apa lagi mesti lah nak diframekan gmbarnya....So disebabkan kemalasan aku untuk ke kedai gmbar aku telah mencari alternatif lain iaitu dgn mengggunakan perkhidmatan printing online...Actually benda nie aku pun tak tahu tetapi setelah diperkenalkan oleh kak shikin (officemate ku dalam blognya) apa lagi aku pun try2 le mencuba....ermm hasilnya memuaskan...lebih jimat...sekeping gmbar 4R = rm0.30, 5R = rm0.50...berbaloi2...then biasalah bila dia send kat kita kenalah charge penghantaran ikut kawasan kita.....keje senang tu beb.....klu korang nak hantar ke kedai....charge parking lagi, duit minyak lagi...aku rasa sama jer...huuhuhu....penghantaran dalam 2-3 days...


dihantar menggunakan skynet



siap dgn album (3 album)



hasilnya



size 8R - syakirin

Ermm satu lagi kelebihan...selain leh bayar guna kad kredit, eoe online nie leh jgak dibayar menggunakan maybank2u..ermm aku rasa tu dah ok dah....heheheh..apa kata kita ramai2 ke eoeonline...mana tau kot2 ada yg berkenan....ada yg nak mencuba...disediakan jgak pelbagai kemudahan lain yg disediakan...jom kita ke EOE Online..

p/s:- Thanks kak syikin perkenalkan this web to us



No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...