Followers

Friday, November 6, 2009

MsCraft Giveaway




Giveaway lagi...mai2 jom2 ramai2 memeriahkan majlis...masuk2 jgn tak masuk....Tadi dalam aku dok godek2 blog member2 terserempak dgn blog MsCraft Shoppe nie....Menarik blog dia...Sebelum masuk giveway nie aku round le kat blog nie...erm blog nie menawarkan pelbagai barangan..expecially bunga yg dibuat sendiri oleh pemiliknya cik rai & cik akma....yg aku teruja bunga tangan....almaklumlah aku kan nak kahwin...mcm nak tempah je bunga tangan tuu...nampak menarik...aku diketengahkan ....hehehehe...Selain daripada itu, terdapat juga bunga2 lain yg disediakan...disamping tu ada jugak disediakan kelas utk mereka yg berminat nak join...Logo MsCraft pun menarik gak...Kreatif ....Blog yg simple tak crowded dan byk gmbar yg diselitkan utk tatapan kita yg ingin mengetahui mengenai setiap produk yg ada...So apa lagi blogger2 yg ada....apa kata kita sama2 joim giveaway nie....mana taulah kan ada rezeki masing2..walaupun aku nie baru mengenali MsCraft aku nak jgak join...mana tau ada rezeki...dan ada rezeki leh beli product2 yg ada kat sini.Apa org cakap tak kenal maka tak cinta..Syarat2nya tak susah....Klik sini jer....

This giveaway will be ended on 12pm 111109..
Nama pemenang akan diumumkan pada 121109..
Jom2.....good luck




No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...