Followers

Tuesday, November 10, 2009

Semalaman Maxis Buat Hal

Ermm...geram..sakit hati...rasa nak menjerit jer....Line maxis buat hal satu mlm semalam....Aku nak call nak call sapa pun tak leh....Aduhai geram rasanya....disebabkan benda tu skrg hdphone aku tak leh on....arggggggggghhhhhhhhh...

hehehe...masalah hadphone aku tu bkn bermula dari maxis...actually hdphone tu dah rasa pada button on-off nya..aku terlupa ingatkan mslah sim card terus gie cabut bateri....last2 dah tak leh nak on hdphone....padan muka aku....huhuhuuu....terpaksalah pakai hdphone lama yg klasik giler...takpalah lepas nie Mr.S nak bawak aku gie repair.....tgk mcm mana..apa kata jurujual....jgn le mahal2 ...aduhaiii...



No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...