Followers

Thursday, November 19, 2009

Tension Teramat




ermm...smlm aku + friends kat umah dah plan nak gie tgk wayang....aku siap dah booking ticket utk 2012...bersemangat le aku + all the friends...aku kul 7 lepas maghrib dah get ready kat alamanda....sblum aku gie amik ticket aku pun gie carrefour kejap nak cari brang....and nak cari gajus....timbang gajus....skali amik dah rm25 daaaaa.....aduyai....oleh kerana teringin sangat nak mkn belasah jerlah....then aku + Mr. S decide le nak gie amik ticket booking...sampai kaunter booking....check no aku takda dalam system...aku dah benggang....hampir nak marah gak..cari lagi...takda lagi nama aku dalam senarai.....aduhai...aku dah mula bengang.....bos dia cakap maaf ye en...system kami minggu nie tak betul....ada yg down....ada yg problem....ada 2,3 org lagi sama gak booking diorng tak masuk ....aku salah sorg drpdnya....arghhhhhh gerammmmmnya...

sian mmber2 aku...tak pernah ada terjadi benda nie ...gerammnya......nak releasekan tension aku + mr.s terus gi karaoke....menyanyi sampai 12 lagu.....tak hingat u all...nak releasekan tension..aduyaiiii.......apapun enjoy jgak le...



2 comments:

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...