Followers

Tuesday, March 10, 2009

Aktiviti 3 Hari cuti minggu lepas - 1st Part

emm...salam semua....minggu lepas cuti aku mmg dipenuhi dgn pelbagai aktiviti menarik....penuh jugak ah jadual hidup aku....hehheeh....hari sabtu gie kenduri kawin member kampung nenek aku kat bahau n9, ahad gie umah abg ngah, isnin gie joli2.. huhuhuhuh....dah habis tension dah aku.....yelah hari isnin dok sorang2, lepas hantar adik aku min balik kampung....dia dah habis praktikal..lepas nie aku dok sorang ah.....ermm sunyi pulak aku...tulah org cakap bila ada adik gaduh2..bila sorang2 dah rindu-rinduann pulak....ermmm

Aktiviti Sabtu...kenduri kawin ila

Bila aku tanya mmber aku nie apa temanya...dia cakap takda tema....tema cmpur2...pelangi..dah tak tahu dah warna apa nak dipilihnya..tapi aku rasa ok je tgk ..takdalah janggal mana..ok jer...aku tak sempat nak tgk dia pakai gaun..tapi takpalah bila dia dah pindah serdang leh le aku gie ushar2 gmbar kawin dia....



Bilik Pengantin



Antara Hantaran







Pengantin baru Ilah



Aku & Pengantin (Amik Berkat)...huhuuu


Selamat Pengantin Baru





No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...