Followers

Tuesday, March 17, 2009

Majlis Hari Lahir Along + Adik

Ermm...14/3/2009 baru nie aku gie majlis sambutan hari lahir along + adik anak abg man kat labu....perjalanan ke sana aduhai berliku-liku dgn hjan sekali...sabar jelah..sambutan meriah gile...aku tak pernah gie...macam2 diorg buat..cabutan bertuah le....potong kek...majlis petang tu dimulakan dgn kenduri arwah..lepas je kenduri arwah selesai terus sambutan hari lahir...

ermm aku cam biasa sibuk melayan telatah sepupu2 and anak2 sepupu yg ada...almaklumlah aku nie yg paling besar dalam sepupu2 aku...bagi pompuan ah...aduhai macam baby sitter pun ada gak...hehehhe...apapun mmg besh ahhh...balik2 umah letih dah le esok nak gerak ke taiping...so kenalah rehat byk2...utk esok...



Happy Birthday Along



Happy Birthday Adik






No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...