Followers

Thursday, March 5, 2009

Teringat Kenangan Hari Raya 2008

heheh...tadi dok belek2 gmbar2 lama aku terkenang pada memori hari raya tahun lepas...gmbar kenangan beraya kat langkap, perak...aku nie keturunan jawo...kiranya geng2 jawa rengers ah aku nie....huhuhuhuh....gmbar nie di ambil masa pagi raya, lepas solat hariraya aidiladha siap2 nak gie beraya umah wak rose, wak awa.....hehehe...nak pi kutip duit raya....mcm le dapat kan besaq2 nie..

Raya kedua pulak seingat aku...kami ada buat reunion family...aku gie ramai sangat family belah atuk aku nie sampai aku tak kenal sepupu sepapat aku nie....ermm..tgk2 jeling2 macam tu jerlah...hehehheehe...almaklumlah keluarga besar..tak sempat nak kenal semua yg ada...ntah2 bertembung tgh jalan pun tak kenal....ntah2 kawin dgn sedara sendiri pun tak tahu....hahahhaha




Yg baju kuning tu tok aku....nie masa reunion raya ke2




Nie baru 3 keluarga, paman tumin + bibik miah tak balik raya langkap



Family aku



Family Paman Ali



Family Paman Ahmad



Sepupu + anak buah (baju merah)

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...