Followers

Monday, March 2, 2009

-NTS bergema dengan kelahiran baby comel-

hehhe..minggu lepas dua org members of NTS kat office aku dapat baby...1 girlz and 1 boyz...Tahniah diucapkan kepada mereka berdua...semoga kehadiran baby2 comel nie akan memeriahkan lagi kehidupan berkeluarga mereka....amin..



for baby gurlz



baby boyz

lepas nie aku tunggu mmber aku pulak tinie..dia pun tgh pregnant tu....anak sulung le katakan..ermm makin ramai mmber2 aku nak digelar mummy nie...ermm semoga mereka semua selamat melahirkan baby2 yg comel2...

aku nie sambil2 menulis blog sambil2 dok dengan lagu indi band.....best pulak...tapi takpa biar aku habiskan mendengar dulu...leh katakan le aku tetiba leh minat indi band...habis semua lagu aku layan...hehehheh..nie tgh dok dengar lagu estrella - stay...besh gak layan2 nie...

oklah dah nak start keje balik....kena buat paperwork utk testing procedure...aduh poning pala den nie...hehehe...alamak email tak send lagi ...oklah...chow...

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...