Followers

Tuesday, March 3, 2009

Hari yg suram & panas

Harinie terasa panas..almaklumle aircond kat opis nie buat hall....ermm berpanasle kami dari smlam hingga ke ptg nie...aduyai...mau berpeluh satu badan we oll semua kat opis...dalam dok panas2 nie aku terima satu news laks...tapi apa kan daya....inilah dia dugaan aku di dunia nie...aku terima andai ini suratannya....sudah tiada jodoh apakan daya....kenapa kita masih nak mengharap pada sesuatu yg masih belum pasti....

aku doakan dia bahagia bersama insan tersayang.....ermm sakit hati nie takda sapa yg tahu...klu dia masih mampu tersenyum kenapa pulak aku nak menangis...ntah le....namun aku mohon kepadamu Ya ALLAH tabahkan hati aku....kuatkan iman ku....tenangkan lah hatiku dalam menghadapi kehidupan seharian.....amin...

well life must go on....what is past is past....jangan dikenang lagi....chaiyok2...

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...