Followers

Monday, March 2, 2009

-Cake Day-

ERmm...dah 2,3 hari aku menghilangkan diri dari blog kejap....hehehhe...kali nie aku kembali...yanz return...poyo je kan...well this weekend a bit sibuk dgn aktiviti harian...as usual...kemas mengemas baju2 kat umah..lepak2....joging...and other stuff..

jumaat lepas aku ada beli kek cheese coklat..teringin punya pasal...mcm org mengidam le pulak hahhahaa..fulamak mmg sedap le....adaofficemate aku mmg pandai buat kek ah...dah bukak dah kedai online...u oll semua patut rasa kek nie....aku paling suka kek coklat diorng....kek cheese nie baru cuba...tapi mmg terangkat lah....besh lah....kasi 5 bintang....cheese dia mmg terasa almklumlah aku nie hantu cheesee........huhuuhu....

Selain coklat kek....diorang pun ada buat cupcake...mmg kelas le diorang nie....aku ada upload gmbar2 mana tau kot2 korang leh terluir nak merasa kan...leh ah korang gie rikey2 diorang punya blog....http://e-chocoholic.blogspot.com/



cup cake best oooo



From chocoholic



Kek Cheese Coklat.....ada bunga lagi....tengok pun dah terluir




aduyaii....air luih dah meleleh nie.....kena mkn dah nie.....aummmm

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...