Followers

Tuesday, July 21, 2009

[[ Dah Bersarang Blogku ]]




ermm...nmpaknya dah lama jugak aku tak berblog nie....dah mcm sarang labah2 daaaa....hehehe..well minggu lepas seminggu aku berkursus di amcorp mall....Amik icnd1.. nie pun tak tahu le...minggu nie & minggu depan plak sibuk dgn study utk ICND1 exam...isk klu tak lulus payah plak nak menjawab tu yg kena study molek2...hehhehe

Semlm aku gie jaga APAN exhibition kat Berjaya Times Square..huhuh..ponet...harinie baru aku nmpak office...meja berselerak...almaklumlah seminggu takda kat office....aduhaii....boleh tahan sakit mata memandangnya...

well harinie cm biasa buat keje office...seblum start aku blogging dulu...well apa2 hal kita sambung kemudian...

2 comments:

  1. amcorp, da dekat sgt ng tempt sy stay kak.. nape la tak roger

    ReplyDelete
  2. laa ya ka?
    hehehe..mana lah chek tau...
    takpa2 bulan ogos nie kena pi lagi..

    ReplyDelete

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...