Followers

Friday, July 31, 2009

Makan-makan free



Muka ceria je nampak

Bila ckap pasal mkn mesti semua suka kan..yerlah aku pun suka gak...hehehe..tapi klu mkn free lagi best kot...yelah takyah kuarkan duit....org lain bayarkan dapatlah save...hehehe..

well dah 2 hari berturut2 member2 office aku blanja kami semua mkn...ermm hari rabu abg man blaja nasi ayam kampung...aku mkn ayam kampung tak ingat...yolah dah lama den tak mkn kan...free pulak tu main belasah je lah

semalam azura blanja mkn pulak..kali nie kami mkn kat penang village...aku pun tak berapa ingat nama kedai nya...rasanya dah betul dah...aku pernah jgak mkn kat kedai tu dulu...klu korang yg rajin baca blog aku,rasanya sambutan raya tahun lepas kami buat sambutan kat sana...kali nie aku mkn penang prawn mee...alah2 mee udang....ok cuma kuah dia tak pekat mcm kat teluk tempoyak..hehehe....dah mkn free byk komplen plak aku nie...isk2

Penang Prawn mee

Thanks too Abg Man & Azura....Yang lain bila lagi nak mkn free...hehehehhe

post signature

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...