Followers

Monday, July 6, 2009

[[ Shopping @ Nilai ]]

Semalam aku & tunangku gie shoping kat nilai..ermm banyak kedai yang tengah sale...pada bakal2 pengantin yg nak buat persiapan tu bolehlah berkunjung ke sana...aku shoping takdalah byk sangat..ala kadar jer...ermm...mata dah berpinar2 sangat dah...aduhaii tak tahu nak plih yg mana...kedai byk sangat buat offer....

ermm after dah gie shopping tu..aku singgah sekejap di umah abg ngah + kak ngah-sepupu aku kat labu..ingat nak layan dorian...rupanya dorian kat sana tak menjadi pulak tahun nie...ermm kempunan le aku...tapi manggis + rambutan ada lah depan umah diorang je...aku pun layan le anak sepupu aku mkn rambutan & manggis bawah pokok...sambil2 Mr.S ku gie kait buah2 tu..hehhe....aku dok layan makan je....kaitnya tak reti..hahahhaha....

dalam dok layan anak sepupu ku ....aku rasa kelakar pulak bila dia panggil Mr. S pak long..hahaa..mcm tak layak pulak panggil pak long..almaklumlah dia tu nmpk kecik je...then anak sepupu aku leh pulak ckap Mr.S tu adik aku...hahahaha...klakor2...paklong2...

ermm selepas beberapa jam penat melayan karenah si kecik nie..dah siap mkn malam...aku pun bergerak pulang ke sangkar ku....hehehe..penat giler...ermm..sampai2 umah lepas siap semua kerja yg patut..aku pun merebahkan diri di atas katilku ...

ermms....sedar2 je dah kul 5 pagi...bangun nak bersahur...hehehhe. nasib baik sedar...hahahha

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...