Followers

Friday, February 20, 2009

Aku Harinie...

mmm...harinie masuk keje semangat gile...huhuhuh....lepas tu terus buka laptop putihku yg ala2 Apple tu terus buat keje aku....hahhaaha...setup IPv6 mobility sambil2 mkn nasi goreng utk sarapan + mkn tenghari skali....buat punya buat ralik sampai kul 12 tenghari....apa lagi time utk rehat dah sampai nie....ckup2 je 12.30 tghari aku layan citer anak betong...huhuh download kat youtube...dari episod 7-11....last2 leh pulak aku tertido....hahahhaha...mengantuk punya pasal...bangun2 dah kul 2.15 nasib baik mmber aku ketuk pintu klu tak jawabnya sampai ke petang le aku membuta...hahahaa

Nie rasa malas pulak nak buat keje....kena gie amik scarf + tie pulak kat HR...aduh malasnya nak gie..klu suruh bebudak nie takda nak bergeraknya gie amik.....klu ada pun aku bkn pakai pun..huhuuuhu



Tie + Scarf utk kami....ntah pakai ke idak aku nie....huhuhu

1 comment:

  1. Hehe,..smlm izo br tunjuk tie kaler orange die kat aisyah,.. :)

    ReplyDelete

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...