Followers

Saturday, February 21, 2009

Pagi Yg gelap Kini Sudah Cerah...

Pagi tadi aku tgh cuaca gelap2....tapi semangat nak joging tu ada...so apa lagi tanpa melengahkan masa aku+hus+ida+k.uji terus ke taman depan umah gie kuarkan peluh yg ada...lepas aku joging 2 round hus ajak aku main badminton...dah lama tak main badminton....ermm mau tercabut lengan aku nie...harinie mmg berpeluh gile ah satu badan...huhuh tak pernah2 macam nie..lepas aku main ida + k.uji pulak main badminton.....semua nak tnjuk skail masing2 (ntah betul ke idak eja tu). Main belasah je...huhuhu....oh ya ada ksut salah sorang kami nie sampai ada mulut sebab excited sangat nak main badminton + jogging...hhaahhaha




taman tmpt aku berjoging depan umah aku je...hahahhaha....ada byk ikan dalam kolam tu



K.uji + Ida menunjukan skillnya




Muka2 baru lepas joging + main badminton...hahhaa



Trivia kasut sapa nie? Semangat punya pasal huhuhuu





No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...