Followers

Wednesday, February 25, 2009

-Cinta Untuk Ain..Setiap Selasa 9 mlm-

Smlm u oll tgk tak citer baru kat tv3 menggantikan ku milikmu...cinta utk ain...best tak? aku smlm tak sempat le nak tgk citer tuu...Almaklumlah dok melayan citer anak betong....minggu nie kan episod akhir...tanya housemate aku citer dia mcm menarik...leh le dilayan..aku search kat youtube tak jmpa laks...tapi jmpa intro citer nie..takpa2 aku kasi korang layan intro lagu dia dulu...Siap amik lagu sixth senth tu...TANPA...sbgai tema lagu...hehehhehe

video

"siri ini berkisarkan Ain seorang gadis yang mempunyai sejarah silam yang membuatkannya berada di dalam dilema. Segala-galanya bermula apabila dia jatuh cinta dengan seorang jejaka bernama Shahrul. Apakah yang terjadi kepadanya dan dapatkah Shahrul menerimanya setelah mengetahui sejarah silam." Jom sama2 kita jadi tgk apa kesudahan Cinta Untuk Ain...

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...