Followers

Monday, February 23, 2009

Trend Tshirt Masakini Kot....



U oll pernah tak tgk baju kat ats tu? Baju nie dah jadi trend pulak aku tgk...masa gie downtown, uptown pun byk....masa gie pasar mlm pun dah byk....mcm2 ayat kat baju tu....tapi u oll tahu mmber aku sorang nie dia mmg minat giler baju2 yg ada ayat2 nie semua....baru nie dia beli tshirt dgn ayat " Saya Sayang Mak Saya". Minggu lepas pulak dia beli tajuk lain pulak....
Antara ayat2 yg aku perasan ...."Saya Sayang Pak-we saya", " Saya Sayang Mak-we saya" dan mcm2 lagilah...huuhuhuhuh...klu kat danau kota rm25 tapi klu kat pasar mlam bangi baru rm15.. apapun yg u oll nak pakai...pakailah....asalkan selesa dgn semua...Lu fikirla sendiri...bak kata nabil...hehehhehe

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...