Followers

Wednesday, February 18, 2009

Sg CongKak vs Sg Gabai

sg congkak

sg gabai

Ermm...dah 2 minggu aku gie mandi kat sg....huhuhuu...mmg best ah...2 minggu lepas aku mandi kat sg gabai....then minggu lepas gie mandi kat sg. congkak pulak....mmg besh ah mandi sg...tapi biasalah tmpt ramai org.

klu sg gabai ada sliding...tapi seblum nak sliding tu kenalah naik tangga...aku berpeluh2 naik...ala2 bersenam pulak rasanya....sebabkan ramai org aku turun mandi kat bawah je....

minggu lepas mandi kat sg congkak...kat sini ramai org tapi port tu banyak gak..fulamak air dia mmg sejuk giler ah..aku nak berendam lama2 pun tak sanggup...walaupun aku nie byk lemak...sejuk beb...tak tahan...aduh...ermmm tak sesejuk air kat gabai..kat sini klu nak buat camping mmg happening ah...teringin gak nak buat camping tapi tunggu le...takda kesempatan lagi..minggu nie aku nak gie mana pulak ek? takkan mandi sungai lagi kan.....ermmm

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...