Followers

Wednesday, February 18, 2009

Mlm yg Shahdu...

well mlm nie terasa shahdu....tak tahu le napa..aku baru je selesai basuh baju + sidai baju...aku tak pasti kenapa perasaan tu ada...terasa sunyi, maybe sebab tension pagi tadi masih terasa aku perlukan masa utk menenangkan diriku...sebenarnya byk benda yg aku nak tulis tapi bila dah ada laptop dpan mata nie ....jari jemariku mulalah jadi kaku...takda idea pulak nak tulis apa..

takpalah kita mulakan dgn housemateku, bulan depan umah nie akan berkurang orang lagi...housemateku Hus akan melangsungkan perkahwinannya....ermm adikku pulak bakal balik ke kampung sebab praktikal dia dah habis..so kenalah mula mencari housemate yg baru bagi nak tampung sewa umah nie...so sapa2 yg rasa nak dok umah sewa area serdang...depan tasik sebelah pintu upm....boleh le try2 tanya aku...kot2 korang berkenan..

well about my life..aku kembali solo...dulu dah berteman tapi apakan daya jodoh tiada...kita hanya mampu merancang tapi tuhan yg menentukan segalanya...so buat sementara waktu biarlah aku solo kejap....nak mencari yg baru bukan mudah....keserasian tu kena ada..tapi lepas nie aku malas le nak bercinta lama2...buat apa kan...kdgkala rasa mcm rugi je masa lagipun aku bukannya muda lagi kan....takpalah kita berusaha...

my family? well ayah aku and my mom semua ok...miss them so much...sabtu nie my dad birthday..tak tahu le nak belikan apa kat my beloved dad...i will think about it..

my vv ermm dah tak pi service 5000km tuu...patutlah masa bawak rasa mcm tak besh..takpa2 tunggu gaji nie aku gie...sian dia....dah le lama tak basuh...isk2 malasnya aku....sian si biru tuuuu

my friends...aku rindu zai + niza, rindu zana..bilalah leh jmpa diorang...masing2 dah ada kerjaya sendiri. Niza jauh di sarawak....zai kat sabah....oh ya nak wish "SELAMAT PENGANTIN BARU" kat izzu + aishah. Semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat...

ermm ..pasal aku laks...well dugaan + rintangan datang bergolek..namun aku kena kuat...klu tak aku akan kecundang...setiap dugaan + rintangan semuanya ada hikmah & sebab munasababnya kenapa ianya berlaku kan....so kenalah bykkan bersabar + berdoa + tabah...kena kuat..

Insyallah akan kuharungi semuanya hingga ke akhir hayat...

ermm apa kena mengena nie huhhuhu saja je tambah2....ermm mungkin inilah dikatakan malam yg shahdu....byk berfkir..

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...